دنیای مینسک (Minsk Word)
دنیای مینسک (Minsk Word)

دنیای مینسک (Minsk Word)

این مجموعه دیدنی در ساحل Sha Tav Kok ، در شهر شنزن واقع شده است که گردشگران بعنوان یکی از دیدنی های شنزن از این مکان دیدن می کنند.این مکان که در نوع خود منحصر به فرد به شمار می رود ، در واقع یکی از دو پارک با تجهیزات واقعی هواپیمایی در جهان به شمار می رود. این مجموعه یکی از برجسته ترین ناوهای هواپیما بر دنیار را در خود دارد. مینسک در سال ۱۹۷۲ ساخته شد ، و در ابتدای امر یعنی در سال های ۱۹۷۸ بخشی از ناوگان دریایی ، ارتش دریایی اتحاد جماهیر شوروی به حساب می آمد.

پس از جنگ سرد ، این مرکز بی استفاده ماند و بعد تر در سالهای ۱۹۹۳ به کشور کره فروخته شد. در ماه جون سال ۱۹۹۸ ، ناوگان مینسک توسط شرکت مینسک برای راه اندازی یک پارک با جذابیت نظامی برای توریست ها خریداری شد. در طول ده سال گذشته ، رشد و توسعه این پارک ، بیش از پیش گشت و باعث شد این مجموعه تفریحی موضوعی از حالت انزوا در آمده و به صورتی عمومی تر مورد استفاده قرار بگیرد. به گونه ای که برای انواع مصارف علمی و تحصیلی در رابطه با دفاع ملی مورد استفاده قرار گرفت.


این مجموعه هم به خاطر اینکه یک مرکز علمی ملی است و هم به خاطر اینکه یک پایگاه تحصیلی در زمینه علوم نظامی به شمار می رود، همواره مورد توجه و ستایش قرار گرفته است.امروزه مرکز دنیای مینسک شامل دو بخش مجزای دیدنی می باشد:
۱- تجهیزات ناو هواپیما بر مینسک ( که در دریا واقع شده است )
۲- میدان مینسک ( که در خشکی واقع شده است ). این دو بخش به وسیله یک پل نظامی با حدود ۱۰ متر عرض و ۹۰ متر طول به یکدیگر متصل شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی